Khamis, 31 Mac 2011

Perasmian Minggu Antidadah

Kenangan bersama-sama PIBG SK Bukit Nikmat















Menerima cenderamata sebagai tanda majlis pelancaran
Persembahan murid Prasekolah
















Lawatan ke Laman PPDa

Penilaian Sudut PPDa setiap kelas

SK Bukit Nikmat, 31 Mac 2011 - Tahniah kerana berjaya mengadakan Pelancaran Minggu Antidadah peringkat sekolah pada hari ini. Majlis tersebut turut dihadiri oleh YDP PIBG bersama AJK PIBG. Tahniah kepada pimpinan PIBG yang memberi sokongan kepada program PPDa di sekolah.

Terima kasih kepada pihak pengurusan sekolah kerana menjemput saya untuk menyempurnakan majlis pelancaran minggu antidadah yang bertemakan 1Malaysia Membanteras Dadah. Sebelum majlis perasmian saya sempat membuat penilaian sudut PPDa di setiap kelas termasuk Prasekolah. Begitu juga saya sempat melihat lorong PPDa yang dihasilkan oleh Setiausaha PPDa bersama Jawatankuasanya. Hasil penilaian pada keseluruhanya amat memuaskan, tahniah buat Setiausaha PPDa, Jawatankuasa PPDa, guru kelas dan murid-murid yang terlibat.

Sebaik sahaja selesai majlis perasmian, anak-anak Prasekolah membuat persembahan dan diikuti oleh persembahan dari murid-murid yang lain. Tahniah dan syabas buat warga SK Bukit Nikmat. Diharapkan Setiausaha PPDa sekolah dapat meneruskan aktiviti agar matlamat "Sekolah Bebas Dadah 2012" dapat dicapai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan