Khamis, 12 Mei 2011

Serah Tugas






12 Mei 2011 - PPDa Jerantut telah membuat serah tugas kepada En. Muhammad Faiz bin Mahyuddin sekalu Pegawai Pendidikan Pencegahan Dadah yang baru. Berdasarkan surat JPNP yang berkuatkuasa 14 April 2011 beliau ditempatkan di PPD Jerantut. Tahniah di atas perlantikan sebagai pegawai PPDa yang baru. Sebelum ini beliau bertugas di SK Batu Balai.








Kesempatan ini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada semua pentadbir dan warga sekolah yang telah memberi kerjasama kepada saya untuk menjalankan tugas sebagai Pegawai PPDa sebelum ini. Untuk makluman saya mula bertugas sebagai Pegawai PPDa 16 september 2004. Banyak pengalaman yang dapat ditimba dalam pengurusan PPDa, sama ada di peringkat daerah, negeri dan kebangsaan. Terima kasih kepada G7 yang selama ini banyak membantu dalam menjalankan program-program PPDa.



Tidak lupa juga kepada Unit PPDa Kementerian Pelajaran Malaysia dan Jabatan Pelajaran Pahang. Segala kepercayaan dan sokongan telah membakar semangat saya untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai Pegawai PPDa. Mohon maaf atas kekurangan saya dalam menjalankan tanggungjawab sebagai Pegawai PPDa sebelum ini. Sekarang saya ditugaskan sebagai Penolong PPD Prasekolah di PPD Jerantut.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan